TechnikiStolarskie.pl

Forum stolarskie dla ludzi z pasją
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 09:41

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12 maja 2013, 15:17 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 22:45
Posty: 224
Lokalizacja: Wieliczka
Witajcie.
Podpisałem umowe najmu lokalu 150 m2.
Jakie powinny być moje nastepne kroki???
Nie wiem, np. zgłoszenie do straży??? czy wystarczy kupić same gaśnice???
Czy musze podpisać umowę z np. MPO na wywóz śmieci??

Jeśli chodzi o prąd , wodę i ścieki to za wszystko będe rozliczał sie właścicielem lokalu./subliczniki/

Co dalej???


---Jak w złym dziale zamieściłem to prosze o przeniesienie.

--No w złym miejscu napisałem. :oops: :oops:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 15:30 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2013, 13:31
Posty: 670
Lokalizacja: Poznań
Zawód: szef produkcji
Specjalizacja: Dużo wiem o maszynach i o pracy na nich.
Czemu w złym, jest OK.
Jeśli chodzi o gaśnice, to ja po prostu zawołałam strażaka, który na żonę prowadzi firmę tego typu i wyposażył mnie we wszystko - gasnice, tabliczki, naklejki i instrukcje. Potem, w zależności od długości atestu, musisz wzywać, żeby atestował gaśnice. Mnie wyszło 400 zł, ale to było 420 m2 hali plus biuro, plus socjalka.
Apteczka z naklejką z instrukcją obsługi - naklejkę dostałam od strażaka. Apteczka w każdym sklepie typu liroj, ja ją sobie jeszcze doposażyłam, ale mam hopla na tym punkcie, więc to już po mojej stronie.
Wywóz śmieci, jeśli chcesz, żeby Ci zabierali. Nikt Ci nie może kazać, tylko nie wiem, co z nimi chcesz robić ;) A wynajmujący nie ma takiej umowy?
Będziesz sam, czy z pracownikiem?

_________________
Rozmawiaj, dyskutuj, krytykuj konstruktywnie. Zachowuj się pozytywnie.

Wszelkie pytania o maszyny proszę zadawać na forum. Nie odpowiadam na PW w sprawie maszyn.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 15:36 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 22:45
Posty: 224
Lokalizacja: Wieliczka
Nie nie nie , bez pracownika , narazie mnie nie stać:):):)

Działać będe ze wspólnikiem, to są dopiero początki!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 15:48 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2013, 13:31
Posty: 670
Lokalizacja: Poznań
Zawód: szef produkcji
Specjalizacja: Dużo wiem o maszynach i o pracy na nich.
No to jeśli chodzi o tego typu kwestie, to wystarczy. Natomiast odnośnie emisji, odbioru odpadów chemicznych itp., to się nie wypowiem. Może koledzy.
Aaa, jeśli masz instalację gazową tam z jakichś przyczyn, to przeglądzik i jeśli jest komin, bo grzejesz, to tak samo - kominiarz. Chodzi o jakiekolwiek sprawy związane z ew. ubezpieczeniem. Chociaż tu powinien to zrobić wynajmujący.

_________________
Rozmawiaj, dyskutuj, krytykuj konstruktywnie. Zachowuj się pozytywnie.

Wszelkie pytania o maszyny proszę zadawać na forum. Nie odpowiadam na PW w sprawie maszyn.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 18:10 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 22:40
Posty: 504
Lokalizacja: olsztyn
Generalnie jak masz jednoosobowa działalność to nie musisz nic robić
Szczerze mówiąc to ja nawet nie mam zgłoszonej swej hali w urzędzie wiec teoretycznie robię kuchnie w bloku z wielkiej płyty na 10 pietrze w środkowym mieszkaniu
Od lipca musisz mieć podpisana umowę na śmieci - możesz to obejść podpisując aneks z właścicielem ze to on odbiera od ciebie śmieci


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 18:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 20:59
Posty: 578
Lokalizacja: Szczytno
Zawód: Stolarz
Nie kombinuj, dopóki nie masz pracowników i jako miejsce/ siedziba firmy to się nie wychylaj.
Bo zanim zaczniesz to już będziesz parę stówek w plecy :D

Dla swojego bezpieczeństwa powinieneś mieć gaśnice, dojście do wody i piasku. Oczywiście porządek z instalacją elektryczną, żadnych prowizorek!

_________________
Bądź sobą. Wszyscy inni są już zajęci. Oscar Wilde.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 20:32 
Offline
Administrator

Rejestracja: 04 maja 2013, 12:46
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Zawód: IT
Jak chcesz kogoś zatrudnić to najlepiej aby (niestety) miał umowę śmeiciowa lub własną działalność. Jeśli dana osoba będzi na umowie o proacę to PIP, Sanepid itd. Jeśli się rozwiniesz i będziesz chciał mieć np 5-10 pracowników to już musisz zainwestować i przygotować się papierkowo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 20:37 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2013, 13:31
Posty: 670
Lokalizacja: Poznań
Zawód: szef produkcji
Specjalizacja: Dużo wiem o maszynach i o pracy na nich.
Jak będziesz chciał kogoś zatrudnić, to daj nam znać. Skutecznie wybijemy Ci to z głowy :D

_________________
Rozmawiaj, dyskutuj, krytykuj konstruktywnie. Zachowuj się pozytywnie.

Wszelkie pytania o maszyny proszę zadawać na forum. Nie odpowiadam na PW w sprawie maszyn.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 20:45 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 22:45
Posty: 224
Lokalizacja: Wieliczka
Wiem jak jest , tak jak pisałem nie jestem sam , ja 50% i wspólnik 50% a wiec bardzo zgrany tandem:):):)

No wiec co jeszcze??? a coś z ochroną środowiska??? jakiś papierek???

Coś mi po głowie chodzi jakiś "papier" związany z utylizacją odpadów????

A tak poza tym to zapewne o tych rzeczach bedzie coś wiedział nasz ksiegowy.

Hala jest na terenach przemysłowych, teren to baza np. budostal czy budopol itp. a wiec syf kiła i mogiła:):):)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 20:53 
Offline
Administrator

Rejestracja: 04 maja 2013, 12:46
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Zawód: IT
Księgowy jest od księgowania a nie utylizacji odpadów. Deklaracje sklada się raz w roku. Szukaj w google jako deklaracja środowiskowa odpady


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 21:21 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 22:45
Posty: 224
Lokalizacja: Wieliczka
Ale ten ksiegowy ma pamietać o wszystkim nie tylko o księgowaniu/to jak go nazwać???/, i podobno jest taki dokładny.
W końcu za coś będzie brał pln-y.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 21:24 
Offline
Administrator

Rejestracja: 04 maja 2013, 12:46
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Zawód: IT
to stanowisko nazywa się "Właściciel". tego nikt za Ciebie nie zrobi. Nie wiem czy jest taka usługa. Za chwilę zobaczysz, że jest tego dużo więcej do przypilnowania


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 21:34 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 22:40
Posty: 504
Lokalizacja: olsztyn
no niestety soky ma racje
teraz to TY a raczej Wy musicie ogarniać sami wszystko i wszystkiego pilnować od Facebooka po wywożenie śmieci
Nikt inny się tym tak na prawdę nie zajmie
Jak jeszcze tego nie wiecie/rozumiecie to najbliższe kilka miesięcy Was do tego brutalnie zmusi
Ale się da :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 21:35 
Offline
Administrator

Rejestracja: 04 maja 2013, 12:46
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Zawód: IT
Księgowy ogarnie Ci max sprawy związane z umowami pracowników. Ale reszta już leży po mojej stronie i jak czegoś nie dopilnujesz to masz ciepło. Chciałbym mieć taką firmę która ogarnęłaby wszystko poza core biznesem faja


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2013, 21:43 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 22:45
Posty: 224
Lokalizacja: Wieliczka
Faktury zusy płatności podatki itp a ten z nami nawet ma być przy rejestracji działalności gospodarczej abyśmy głupot nie narobili.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group