TechnikiStolarskie.pl

Forum stolarskie dla ludzi z pasją
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 21:54

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 18 paź 2018, 19:56 
Offline

Rejestracja: 15 maja 2016, 09:23
Posty: 34
Od dłuższego czasu obserwuję Wasze posty w tym dziale, ale przyznam że tak naprawdę to do końca nie rozumiem niektórych pojęć i ciężko tak naprawdę o rzeczowe streszczenie i porównanie co każdy z tych programów potrafi. Wiem że mało jest osób które wszystkie z tych programów użytkowały dogłębnie, jak ktoś już ma to przeważnie jeden, góra dwa z wyżej wymienionych, ale może jakoś udało by się coś ustalić.
Jeśli o mnie chodzi to jestem początkujący w stolarstwie meblowym, i na razie mało mam zleceń, więc każda wydana złotówka jest na wagę złota. Jak już mam wydać to chciałbym wydać dobrze i dlatego proszę Was o pomoc w doborze programu.

Co chciałbym mieć w takim programie :
1) Przede wszystkim to przedstawienie klientowi swojego konceptu, czyli dobra wizualizacja projektu (kuchnia, szafa, garderoba)
2)Chciałbym mieć dostęp do tekstur znanych producentów płyt laminowanych (Egger, Pflilderer, Kronospan, Kronopol)
3)Ważna też jest biblioteka okuć dostępnych na rynku (Blum, Hettich, GTV, Peka, Star itp)
4)Zależy mi aby program zliczył mi ile płyty zużyję, i ile okuć, a fajnie byłoby aby zliczył kosztowo po odpowiednim przypisaniu cen danym produktom, aby można było wycenić materiały do oferty.
5)Bardzo ważne jest aby był też rozkrój i opis poszczególnych formatek, z wymiarami i zaznaczonymi nawiertami, coś jak w Dynalogu.
6)Ważne też aby w jednym miejscu znajdował się spis wymiarów wszystkich potrzebnych formatek, wraz z kierunkiem usłojenia, abym można było łatwo wydrukować i przekazać hurtowni do realizacji.