TechnikiStolarskie.pl

Forum stolarskie dla ludzi z pasją
Dzisiaj jest 15 gru 2018, 10:15

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 22 sie 2013, 21:32 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2013, 13:31
Posty: 1058
Lokalizacja: Poznań
Zawód: szef produkcji
Specjalizacja: Dużo wiem o maszynach i o pracy na nich.
Przenosząc dyskusję z MC do wątku.
Zeus frezuje gniazdo od szablonu - jaki frez do tego najlepszy?

_________________
Rozmawiaj, dyskutuj, krytykuj konstruktywnie. Zachowuj się pozytywnie.

Wszelkie pytania o maszyny proszę zadawać na forum. Nie odpowiadam na PW w sprawie maszyn.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2013, 21:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2013, 21:57
Posty: 983
Lokalizacja: Poznań
Zawód: przemytnik
Specjalizacja: mącenie
o takie coś mi chodzi
Obrazek

_________________
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2013, 21:45 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2013, 13:31
Posty: 1058
Lokalizacja: Poznań
Zawód: szef produkcji
Specjalizacja: Dużo wiem o maszynach i o pracy na nich.
To ja obstawiam prosty wiercący - teraz proszę jeszcze o średnicę zewnętrzną, średnicę uchwytu i długość roboczą.

_________________
Rozmawiaj, dyskutuj, krytykuj konstruktywnie. Zachowuj się pozytywnie.

Wszelkie pytania o maszyny proszę zadawać na forum. Nie odpowiadam na PW w sprawie maszyn.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2013, 21:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2013, 19:12
Posty: 813
Lokalizacja: kuj-pom
Wiercącym moim zdaniem byłoby najprościej. Wwiercasz się trochę, blokujesz, frezujesz, znowu wwiercasz. Musisz tylko dobrać odpowiednią średnicę (mniejszą od pierścienia, jakiego używasz i do tej kombinacji wystrugać szablon.
Ale z kolei frez z górnym łożyskiem załatwia Ci sprawę przeliczania szablonu. Robisz go po prostu tak, jak ma być gniazdo, ale z grubszego materiału, żeby frez mógł stopniowo wchodzić w materiał. Potem szablon odrzucasz i możesz frezować tak głęboko, jak sięga frez. Ma to jednak tę wadę, że każda kolejna warstwa powtarza niedokładności pierwszej i je mnoży.

_________________
Pozdrawiam.
Sławek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2013, 21:52 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2013, 21:57
Posty: 983
Lokalizacja: Poznań
Zawód: przemytnik
Specjalizacja: mącenie
no a tam na zdjeciu jest np wykańczający przelotowy (tak mi się zdaje)

_________________
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2013, 23:05 
Offline
Administrator

Rejestracja: 05 maja 2013, 22:01
Posty: 378
Lokalizacja: Poznań
Marta pisze:
jaki frez do tego najlepszy?


Ostry! :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2013, 23:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2013, 17:44
Posty: 1940
Specjalizacja: 12/70
Frez wykańczający przelotowy.Na zdjęciu za dobrze nie widać.
Wybrałbym tego typu.
Tylko musisz sam określić wymiary frezu,jaki długi, jaki gruby,średnice części roboczej,średnicę mocowania.

_________________
Davus sum, non Oedipus.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 sie 2013, 10:42 
Offline

Rejestracja: 07 maja 2013, 19:48
Posty: 150
to zacznijmy od początku, co chcesz frezować i jakie masz zabawki


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group